ارتباط با ما

کلیه‌ی مشترکین اینترنت پرسرعت وایمکس و TD-LTE می‌توانند با استفاده از شماره‌ی تماس‌ سراسری 1575 پرسش‌ها و مشکلات احتمالی از سرویس اینترنت خود را با کارشناسان پشتیبانی مبین‌نت مطرح کنند. همچنین مشتریان خدمات سازمانی مبین‌نت از قبیل خدمات پهنای باند اختصاصی، شبکه‌های گسترده‌ی ارتباطی و خدمات میزبانی نیز می‌توانند با ورود به صفحه‌ی مربوط به این خدمات به‌راحتی با کارشناسان خدمات موردنظر خود در تماس باشند.
درکنار تمام راه‌های ارتباطی، روابط‌عمومی مبین‌نت نیز آماده‌ی ارائه‌ی اطلاعات مورد نیاز به مردم کشورمان در زمینه‌های مختلف همکاری و تعامل با مبین‌نت است. این واحد با هدف رشد و توسعه‌ی سطح تعاملات شرکت ارتباطات مبین‌نت می‌کوشد با رویکردی مسئولانه به حفظ و گسترش فرهنگ اطلاع‌رسانی شفاف پرداخته و برنامه‌های موردنظر مبین‌نت را در قبال جامعه‌ی کشورمان به‌عنوان یک عضو مسئول دنبال نماید. 
روابط‌عمومی مبین‌نت برنامه‌ای منسجم، فعالانه و دوسویه را با اصحاب رسانه، خبرنگاران محترم و کلیه‌ی نمایندگان رسانه‌ای به عنوان چشم‌های بیدار جامعه دنبال کرده و می‌کوشد در هماهنگی با اهداف و مأموریت‌های این شرکت، سهمی در افزایش سطح رضایت‌مندی مشترکین، افزایش آگاهی جامعه از برند مبین‌نت و بهبود تصویر آن در افکارعمومی داشته باشد. 
برای ارتباط بهتر با واحد روابط عمومی مبین‌نت از ایمیل زیر استفاده کنید:

Pr@mobinnet.net

راه‌های تماس با روابط عمومی شرکت ارتباطات مبین‌نت:
  • (۰۲۱) نمابر ۷۷۷۸۰۳۴۶
 

 

ارتباط با امور مشترکین

تماس با شماره ی ۱۵۷۵

 

صفحات مرتبط